Jump to content

Edit History

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Hei!

Takk for gode innspel. Spørsmålet har skapt stort engasjement her på forumet, og vore lærerikt for ein amatør som meg. I dag kom so pakken. To stk ledys sirleg innpakka. Såg svært bra ut. Lite å utsette på utførelsen. Korrosjonsvernet er godt ivareteke. Det synest eg er viktigt. Men får ikkje tid til montering med det første. Skjulte kablar er naudsynt i dette høvet, men ikkje alltid like enkelt ved ettermontering. Men so var det kablane. Kvar lyskastar har 4 m med 6mm2 kabel. Når eg må ha 6 m reknar eg med å auke kvadraten til 9 mm2 for å komme like godt ut. Men sidan eg og vil ha begge inn på samme kabel må eg vel auke til 18 mm2. Då kan eg velja om eg går opp eller ned. Nærmaste ned er 16 mm2 og nærmaste opp er 25 mm2 hos Maritim. Eg har for vane å runde av oppover, men kan like gjerne runde nedover her. Einaste ulempen ved sida av pris og vekt med ein større kabel er slik eg ser det  litt stivare kabel. Men i dette tilfelle betyr dette lite. Når alt er montert og prøvd, vil eg komme tilbake med eit bilde av lyset. 

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Hei!

Takk for gode innspel. Spørsmålet har skapt stort engasjement her på forumet, og vore lærerikt for ein amatør som meg. I dag kom so pakken. To stk ledys sirleg innpakka. Såg svært bra ut. Lite å utsette på utførelsen. Korrosjonsvernet er godt ivareteke. Det synest eg er viktigt. Men får ikkje tid til montering med det første. Skjulte kablar er naudsynt i dette høvet, men ikkje alltid like enkelt ved ettermontering. Men so var det kablane. Kvar lyskastar har 4 m med 6mm2 kabel. Når eg må ha 6 m reknar eg med å auke kvadraten til 9 mm2 for å komme like godt ut. Men sidan eg og vil ha begge inn på samme kabel må eg vel auke til 18 mmm2. Då kan eg velja om eg går opp eller ned. Nærmaste ned er 16 mm2 og nærmaste opp er 25 mm2 hos Maritim. Eg har for vane å runde av oppover, men kan like gjerne runde nedover her. Einaste ulempen ved sida av pris og vekt er med å velje ein større kabel er slik eg ser det  litt stivare kabel. Men i dette tilfelle betyr dette lite. Når alt er montert og prøvd, vil eg komme tilbake med eit bilde av lyset. 

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Hei!

Takk for gode innspel. Spørsmålet har skapt stort engasjement her på forumet, og vore lærerikt for ein amatør som meg. I dag kom so pakken. To stk ledys sirleg innpakka. Såg svært bra ut. Lite å utsette på utførelsen. Korrosjonsvernet er godt ivareteke. Det synest eg er viktigt. Men får ikkje tid til montering med det første. Skjulte kablar er naudsynt, men ikkje alltid like enkelt ved ettermontering. Men so var det kablane. Kvar lyskastar har 4 m med 6mm2 kabel. Når eg må ha 6 m reknar eg med å auke kvadraten til 9 mm2 for å komme like godt ut. Men sidan eg og vil ha begge inn på samme kabel må eg vel auke til 18 mmm2. Då kan eg velja om eg går opp eller ned. Nærmaste ned er 16 mm2 og nærmaste opp er 25 mm2 hos Maritim.  Eg har for vane å runde av oppover. Einaste ulempen ved sida av pris og vekt er slik eg ser det  litt stivare kabel. Men i dette tilfelle betyr detter ingenting. Når alt er montert og prøvd, vil eg komme tilbake med et bilde av lyset. 

• Create New...