Jump to content

Edit History

Komodo

Komodo

@Stradivarius , du er som vanlig ekstremt ryddig i argumentasjonen din, kjempebra tabell du har satt opp :thumbsup: Det mangler bare en grafisk fremstilling for å visualisere hvor kurvene flater ut. Men noe sier meg at du glemmer at Fjordgubbe skal ha to lamper på ledningen. Det gir jo 40A, ikke 20. Jeg holder derfor på min tidligere påstand om at 25mm2 ikke er helt bort i natta. Forøvrig er det jo flere i denne tråden som har argumentert for å legge opp 6mm2, noe som vil gi et spenningsfall på 8,86 x 2 = 1,72V. Vel, hver sin lyst :smiley: Forøvrig utrolig fasinerende at denne tråden om å velge ledning til to lamper har kommet opp i fem sider :crazy: Ikke ulikt LarsH sin tråd om man skal bruke gjengetetning på en oljetrykksgiver, som så langt er oppe tre sider :giggle:

Komodo

Komodo

@Stradivarius , du er som vanlig ekstremt ryddig i argumentasjonen din, kjempebra tabell du har satt opp :thumbsup: Men noe sier meg at du glemmer at Fjordgubbe skal ha to lamper på ledningen. Det gir jo 40A, ikke 20. Jeg holder derfor på min tidligere påstand om at 25mm2 ikke er helt bort i natta. Forøvrig er det jo flere i denne tråden som har argumentert for å legge opp 6mm2, noe som vil gi et spenningsfall på 8,86 x 2 = 1,72V. Vel, hver sin lyst :smiley: Forøvrig utrolig fasinerende at denne tråden om å velge ledning til to lamper har kommet opp i fem sider :crazy: Ikke ulikt LarsH sin tråd om man skal bruke gjengetetning på en oljetrykksgiver, som så langt er oppe tre sider :giggle:

• Create New...