Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Popeye70 skrev 1 time siden:

G4? Husker du merke/modell, tilfeldigvis?

Husker, nei det er jeg for gammel til :) G4, Joda men gikk over til runde pærer med samme sokkel. Grunnen til det var at runde/flate pærer var lettere å finne noen uten elektronikk en de vanlige avlange. De avlange fant jeg faktisk ikke noen uten elektronikk. I tillegg så har jeg banan pærer. Tror jeg kjøpte 15-20 forskjellige pærer før jeg fant pærer med riktig lumen og riktig kelvin i tillegg til at de skulle være uten elektronikk. Skal prøve å finne ut hvilke jeg har og gi deg tilbakemelding. Samtlige ble kjøpt på Ali... tror jeg... ;) 

Kjellg

Kjellg

Husker, nei det er jeg for gammel til :) G4, Joda men gikk over til runde pærer med samme sokkel. Grunnen til det var at runde/flate pærer var lettere å finne noen uten elektronikk en de vanlige avlange. De avlange fant jeg faktisk ikke noen uten elektronikk. I tillegg så har jeg banan pærer. Tror jeg kjøpte 12-15 forskjellige pærer før jeg fant pærer med riktig lumen og riktig kelvin i tillegg til at de skulle være uten elektronikk. Skal prøve å finne ut hvilke jeg har og gi deg tilbakemelding. Samtlige ble kjøpt på Ali... tror jeg... ;) 

Kjellg

Kjellg

Husker, nei det er jeg for gammel til :) G4, Joda men gikk over til runde pærer med samme sokkel. Grunnen til det var at runde/flate pærer var lettere å finne noen uten elektronikk en de vanlige avlange. De avlange fant jeg faktisk ikke noen uten elektronikk. I tillegg så har jeg banan pærer. Tror jeg kjøpte 12-15 forskjellige pærer før jeg fant pærer med riktig lumen og riktig kelvin i tillegg til at de skulle være uten elektronikk. Skal prøve å finne ut hvilke jeg har og gi deg tilbakemelding. 

• Create New...