Jump to content

Edit History

Stekepanne

Stekepanne

Tusen takk for mange gode svar!

Vi tømmer selvsagt så fort vi er ute, men hvis det f.eks er veldig dårlig vær i hjemmehavna og man har ligget der en helg (bare for kosen med å være i båten), MÅ man da ut og tømme? Jeg konkluderer med at det går bra å la det vente til fredagen når vi skal i båten igjen.

2 hours ago, lurvetass said:

Jeg har pleid å bruke Green viking. Men den siste flasken jeg fikk var anderledes. Det var ikke grønn væske i den lenger, men klar og luktet sterkt og ubehagelig.  Noen som vet om de har endret innholdet. Jeg spurte på Felleskjøpet der jeg hadde kjøpt den og de trodde det var noen nye regler for hva den kunne inneholde? Noen som vet?

Jeg leste at 2,5l er klar og luktfri mens 1l er farget og lukter sitron.

Stekepanne

Stekepanne

Tusen takk for mange gode svar!

Vi tømmer selvsagt så fort vi er ute, men hvis det f.eks er veldig dårlig vær i hjemmehavna og man har ligget der i noen dager (bare for kosen med å være i båten), MÅ man da ut og tømme? Jeg konkluderer med at det går bra å la det vente til fredagen når vi skal i båten igjen.

2 hours ago, lurvetass said:

Jeg har pleid å bruke Green viking. Men den siste flasken jeg fikk var anderledes. Det var ikke grønn væske i den lenger, men klar og luktet sterkt og ubehagelig.  Noen som vet om de har endret innholdet. Jeg spurte på Felleskjøpet der jeg hadde kjøpt den og de trodde det var noen nye regler for hva den kunne inneholde? Noen som vet?

Jeg leste at 2,5l er klar og luktfri mens 1l er farget og lukter sitron.

• Create New...