Jump to content

Master 740, kun 15 kn med 120 hk, montere flaps?

elgoog

Recommended Posts

Hei! Har kjøpt meg en master 740 med 120hk yanmar. Får 15 knop på full fart.

Trodde jeg skulle få mer fart fart en dette.

Noen som vet om det går å få tak i badeplattform og flaps til denne båten?

Kommentar fra moderator:
Tittel redigert, var "Master 740". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster.
Utdrag:
  • Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn.
  • Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent.
  • Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder.

Hei og velkommen på baatplassen og gratulerer med Master 740, helt rett det @Kyrholmen skriver, vi har egen Master 740 tråd her på forumet :thumbsup: velkommen skal du være.

Ser du skriver at du bare får den i 15 knop, med 120 hk. Jeg har 77 hk og har samme fart som deg så her er det definitivt noe som skurrer.

Vet at @ROV77 her på forumet fikk sin i vell 18/ knop og det var med 88 hk

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...