Jump to content

Edit History

Gudrun

Gudrun

Nå har ikke jeg hatt båt så lenge da, vel fra rundt midten av70tallet en plass så jeg har ikke så lang erfaring som andre.

Men har handlet et par brukte båter i løpet av den tiden hvor det stod div kjemikalier lagret ombord.. For og imot dieseldyr..:giggle:

Jeg har kun funnet dyr der det var brukt et eller annet oppi tanken for å forebygge. Satset visst blindt på kjemikalier og ikke tankrengjøring en gang innimellom.. 

Dog har jeg hatt en 4 båter med avtapping i bunn og der har det vært bra.

I jobbsammenheng kom jeg over en båt med både dyr og avtappingspung, ja i tillegg til alle som da ikke hadde pung med avtapping.

Unnskyldningen eier av nevnte båt var at det hadde nå gått bra i de årene han hadde den. Vel der var det både dyr og vann. Reddet av at juret på tanken var såpass stort det var ikke kommet opp til uttaket for motor..

Etter dette har jeg aldri handlet båt uten jur med avtapping.

Blitt mistenksom som en gammel jomfru på mine gamle dager...:lol: 

Gudrun

Gudrun

Nå har ikke jeg hatt båt så lenge da, vel fra rundt 78-79 en plass så jeg har ikke så lang erfaring som andre.

Men har handlet et par brukte båter i løpet av den tiden hvor det stod div kjemikalier lagret ombord.. For og imot dieseldyr..:giggle:

Jeg har kun funnet dyr der det var brukt et eller annet oppi tanken for å forebygge. Satset visst blindt på kjemikalier og ikke tankrengjøring en gang innimellom.. 

Dog har jeg hatt en 4 båter med avtapping i bunn og der har det vært bra.

I jobbsammenheng kom jeg over en båt med både dyr og avtappingspung, ja i tillegg til alle som da ikke hadde pung med avtapping.

Unnskyldningen eier av nevnte båt var at det hadde nå gått bra i de årene han hadde den. Vel der var det både dyr og vann. Reddet av at juret på tanken var såpass stort det var ikke kommet opp til uttaket for motor..

Etter dette har jeg aldri handlet båt uten jur med avtapping.

Blitt mistenksom som en gammel jomfru på mine gamle dager...:lol: 

• Create New...