Per M. Mathisen Startet 3.September.2018 Link til dette innlegget Startet 3.September.2018 BestMarin selger båtstøtter i forskjellige lengder - 50-80 cm, 60-90 cm, 75-105 cm og 90-120 cm. Jeg har en GP700SE (23 fots halvplanende daycruiser). Noen som har erfaring med hvilken lengde på båtstøtten som passer best til denne båten ? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 3.September.2018 Link til dette innlegget Svart 3.September.2018 (redigert) Hei Jeg solgte opplagshengeren min for to uker siden, og tok da noen mål. Skrogside til skrogside lå omtrent med de vertikale «stolpene», og da var bredden ca 250 cm. Kom på nå at jeg solgte krybbene som fulgte med båten når jeg kjøpte den, det var disse: https://www.westsystem.no/p/14629/ilas-hoey-motorbaatkrybbe-inntil-32-fot5-tonn Redigert 3.September.2018 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Per M. Mathisen Svart 4.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2018 Takk for respons. Det er løse båtstøtter jeg skal ha, ikke krybbe. Tror jeg satser på 60-90 cm lengder. Sitér dette innlegget Link to post
mag-la Svart 4.September.2018 Link til dette innlegget Svart 4.September.2018 Tror det går best med de på 60-90 cm fra Best Marin. Jeg brukte dem i fjor på min Gp700 sammen med de sammenleggbare båtstøttene fra Ilas. Se bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.