Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Kjøpe ett Bosch produkt blir skjeldent feil så der har du nok fått deg en fin starter.
Syntes prisen var svært bra men det var kanskje en bytte starter slik at du måtte levere den gamle inn?
Uansett en fin pris var det.
Bema avd Oslo bruker nok som importør veil pris for å ikke undergrave de bedriftene i samme by som handler oss de.

Nå som du har handlet er det som jeg har skrevet tidligere svært viktig at kablene til starteren er gode og at spenningen på batteriet er bra.
Får denne typen startere for lav spenning så går de rett og slett i stykker.
Deler finnes ikke og importør aksepterer ikke reklamsjoner som kommer av lav spenning.
Det er noe i enden av starteren som blir svidd opp så vidt jeg har skjønt.
Desverre er jeg for ung til å ha orket å suge til meg hva og hvorfor denne museums gjenstanden feiler under den forutsettningen men jobber i sammen med to stykker som kan fortelle timelange historier om denne starteren  hvis noen putter på de en femmer.

pipe

pipe

Kjøpe ett Bosch produkt blir skjeldent feil så der har du nok fått deg en fin starter.
Syntes prisen var svært bra men det var kanskje en bytte starter slik at du måtte levere den gamle inn?
Bema avd Oslo bruker nok som importør veil pris for å ikke undergrave de bedriftene i samme by som handler oss de.

Nå som du har handlet er det som jeg har skrevet tidligere svært viktig at kablene til starteren er gode og at spenningen på batteriet er bra.
Deler finnes ikke og importør aksepterer ikke reklamsjoner som kommer av lav spenning.
Det er noe i enden av starteren som blir svidd opp så vidt jeg har skjønt.
Desverre er jeg for ung til å ha orket å suget til meg hva og hvorfor denne museums gjenstanden feiler under den forutsettningen men jobber i sammen med to stykker som kan fortelle timelange historier om denne starteren da den var vanlig hvis noen putter på de en femmer.

pipe

pipe

Deler finnes ikke og importør aksepterer ikke reklamsjoner som kommer av lav spenning
Desverre er jeg for ung til å ha orket å suget til meg hva og hvorfor denne museums gjenstanden feiler under den forutsettningen men jobber i sammen med to stykker som kan fortelle timelange historier om denne starteren da den var vanelig hvis noen putter på de en femmer.

• Create New...