Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Egentlig har jeg ikke noe godt svar å komme med men i mangel på svar så vil jeg foreslå å ta med pluggen til noen som selger skruer/bolter.
Tønsberg Maskinforetning ble min reddning det året jeg ikke fant bunnpluggen min.
Følte meg sikkelig dust da jeg spurte etter bunnplugg og oppga skyvelær målet på hullet i ca milimeter og siden båten er laget i Usa er det sikkert tommegjenger sa jeg før jeg la til at de var temmelig grove til å være gjenger.
Utrolig nok for meg fikk jeg med rett bunnplugg på første forsøk.
Det er derfor jeg er glad i faghandlere og ikke fjortiser på BT når man selv er på tynn is,

pipe

pipe

Egentlig har jeg ikke noe godt svar å komme med men i mangel på svar så vil jeg foreslå å ta med pluggen til noen som selger skruer/bolter.
Tønsberg Maskinforetning ble min reddning det året jeg ikke fant bunnpluggen min.
Følte meg sikkelig dust da jeg spurte etter bunnplugg og oppga skyvelær målet på hullet i ca milimeter og siden båten er laget i Usa er det sikkert tommegjenger,sa jeg før jeg la til at de var temmlig grove til å være gjenger.
Det er derfor jeg er glad i faghandlere og ikke fjortiser på BT når man selv er på tynn is,

pipe

pipe

Følte meg sikkelig dust da jeg spurte etter bunnplugg og oppga skyvelær målet på pluggen i  ca milimeter og siden båten er laget i Usa er det sikkert tommegjenger sa jeg før jeg la til at de var temmlig grove til å være gjenger.

• Create New...