Jump to content

Edit History

Arne_

Arne_

Veldig enig i at man skal plassere seg slik at det blir forutsigbart for de på broen i større fartøy. Mht. bølgene fra båten så utgjør de stort sett ikke noen fare for en erfaren kajakkpadler uansett side de kommer fra. 

Arne_

Arne_

Veldig enig i at man skal plassere seg slik at det blir forutsigbart for de på broen i større fartøy. Mht. bølgene fra båten så utgjør de stort sett ikke noen fare for en erfaren kajakkpadler uansett side de kommer fra. 

Til Index: Jeg sykler hver dag på jobb 3 km hver vei. Registrerer ikke noe hat mot syklister men derimot ofte at medsyklister tar seg til rette, både ovenfor tyngre kjøretøy og fotgjengere. Et gjentagende problem er vikeplikt for fotgjengere som ikke overholdes. 

Arne_

Arne_

Til Index: Jeg sykler hver dag på jobb 3 km hver vei. Registrerer ikke noe hat mot syklister men derimot at medsyklister tar seg til rette, både ovenfor tyngre kjøretøy men også ovenfor fotgjengere. Et gjentagende problem er vikeplikt for fotgjengere.

Arne_

Arne_

Til Index: Jeg sykler hver dag på jobb 3 km hver vei. Registrerer ikke noe hat mot syklister men derimot at 8 av 10 hendelser skapes av medsyklister som tar seg til rette, både ovenfor tyngre kjøretøy men også ovenfor fotgjengere. 

• Create New...