YersiniaPestis Startet 5.September.2018 Link til dette innlegget Startet 5.September.2018 Heisann, jeg har kjøpt meg en NB 740 og må bytte styrekabel, Det er jo styre både inne og ute så tenkte egentlig og bytte begge. Er det noen som veit hva kabel jeg trenger og hvor jeg kan skaffe disse? Båten trenger litt kjærlighet så dette blir da mitt prosjekt de neste helgene, men jeg ser frem til og sette i gang :) Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 6.September.2018 Link til dette innlegget Svart 6.September.2018 Jeg har ikke fasiten men på min båt så var det tydelig merket på kappa på kabelen så da var det lett å bestille. Eksempel: M66 21ft. Da er M66 typen og 21 er lengden i feet Sitér dette innlegget Link to post
YersiniaPestis Svart 6.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2018 Okei, takk skal sjekke det. Glemte og sjekke det når jeg var og så på båten. Takk for svar Autofil :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.