Sajos Startet 6.September.2018 Link til dette innlegget Startet 6.September.2018 Har en Uttern C 68 fra 2003, ønsker og montere baugthruster, har kontaktet fabrikk samt 3 forhandlere uten og få noe svar på dette. Er det noen på forumet som har en slik båt med thruster ? Det er plass i rommet i forpiggen, men vet ikke om jeg kommer dypt nok med tunellen. Sitér dette innlegget Link to post
BjornK Svart 7.September.2018 Link til dette innlegget Svart 7.September.2018 Hei ! Jeg har sett Uttern D68 med baugpropell, og forskjellen på disse to båtene er vel bare overbygget ? BjornK Sitér dette innlegget Link to post
Sajos Svart 29.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2018 Hei Takker for den. Lite hjelp og få fra produsent og forhandlere. Så jeg la en stålplate på innsiden og tok en magnet på utsiden, så da fant jeg ut att det går fint. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.