Jump to content

Edit History

PerUlv

PerUlv

Jeg har også en. Flott motor. Stillegående. Min har heller ikke mange gangtimene og er egentlig knapt innkjørt. Min står på en Askeladden C76 Cruiser. Jeg har ikke sjekket toppfarten og forbruket skikkelig enda... skal se om jeg får gjort det etter hvert. Toppfart og andre data vil uansett avhenge av at propellene er korrekt matchet til båt. Jeg har standard Suzuki propeller. Det er klart det kunne vært artig å teste andre propeller nå som motoren etter hvert er innkjørt, men det blir nok (for) dyrt... særlig siden jeg trenger to...

En fordel som slår meg er duoprop som gjør at motoren ikke trekker til en side.

PerUlv

PerUlv

Jeg har også en. Flott motor. Stillegående. Min har heller ikke mange gangtimene og er egentlig knapt innkjørt. Min står på en Askeladden C76 Cruiser. Jeg har ikke sjekket toppfarten og forbruket skikkelig enda... skal se om jeg får gjort det etter hvert. Toppfart og andre data vil uansett avhenge av at propellen er korrekt matchet til båt. Jeg har standard Suzuki propell. Det er klart det kunne vært artig å teste andre propeller nå som motoren etter hvert er innkjørt, men det blir nok (for) dyrt...

En fordel som slår meg er duoprop som gjør at motoren ikke trekker til en side.

• Create New...