Jump to content

Edit History

PerUlv

PerUlv

Da fikk jeg båten, en Askeladden C76Cruiser med Suzuki DF350, på sjøen. Jeg logget 50.9knop (midt i Bjørnefjorden, småkrusete sjø, så ganske optimalt) med full tank og meg med to barn ombord. Forbruket var 2liter per nm. 

Når jeg marsjer i 32knop går det ca 1.2-1.3 liter/nm

Bensinen er fra i fjor. Det var ingen åpenbar forskjell på "gammel" bensin, men jeg kan ta en ny test om etpar dager med ny bensin.

PerUlv

PerUlv

Da fikk jeg båten, en Askeladden C76Cruiser med Suzuki DF350, på sjøen. Jeg logget 50.9knop (midt i Bjørnefjorden, småbølgete, så ganske optimalt) med full tank og meg med to barn ombord. Forbruket var 2liter per nm. 

Bensinen er fra i fjor. Det var ingen åpenbar forskjell på "gammel" bensin, men jeg kan ta en ny test om etpar dager med ny bensin.

PerUlv

PerUlv

Da fikk jeg båten en Askeladden C76Cruiser med Suzuki DF350 på sjøen. Jeg logget 50.9knop (midt i Bjørnefjorden, småbølgete, så ganske optimalt) med full tank og meg med to barn ombord. Forbruket var 2liter per nm. 

PerUlv

PerUlv

Da fikk jeg båten en Askeladden C76Cruiser med Suzuki DF350 på sjøen. Jeg logget 50.9knop (midtfjords) med full tank og meg med to barn ombord. Forbruket var 2liter per nm. 

PerUlv

PerUlv

Da fikk jeg båten en Askeladden C76Cruiser med Suzuki DF350 på sjøen. Jeg logget 50.9knop (midtfjords) med meg og to barn ombord. Forbruket var 2liter per nm. 

PerUlv

PerUlv

Da fikk jeg båten en Askeladden C76Cruiser med Suzuki DF350 på sjøen. Jeg logget 50.9knop (midtfjords) med meg og to barn ombord. Forbruket var 2liter per nm. 

Bensinen er fra i fjor. Kan ta en ny test om etpar dager med ny bensin.

PerUlv

PerUlv

Da fikk jeg båten en Askeladden C76Cruiser på sjøen. Jeg logget 50.9knop (midtfjords) med meg og to barn ombord. Forbruket var 2liter per nm. 

Bensinen er fra i fjor. Kan ta en ny test om etpar dager med ny bensin.

• Create New...