Kathja Startet 10.September.2018 Link til dette innlegget Startet 10.September.2018 (redigert) Hei, kjøpte et par brukte Lectrotab trim flaps og fikk med 2releer til disse. Noen som vet hvordan man kobler dette(+ og -) og hvor flapsene/ on off on bryter kobles til. Redigert 10.September.2018 av Kathja (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 10.September.2018 Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 Skynd deg å forandre emnetittel så ikke tråden blir stengt Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 10.September.2018 Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 Eg har gjort følgende forsøk: eg googla Lectrotab trimflaps og fann masse greier med ord som ligna. inni der fann eg ogso koblingsskjema for styring og aktuator. Der stod det noko om 20 A sikring for 12 volt, so eg begynte å tenka: 20 A i 12 volt gir ein masse krefter i noko so langsomtgåande som ein slik trimtab, som dei kaller den. Og so kjem du med bilde av eit rele (ser det ut som) til minst 200A. So eg konkluderer: Eg fann ein tegning korleis dette skal koblast i hop, der var to aktuatorer, eit kontrollpanel og noko ledning. Releet på bildet er av heilt feil størrelse til å ha noko med trimflapsen å gjera. Kjøpte du noko anna samtidig, som sidethruster eller ankerwinch? Der kan eit slikt rele muligens vera på sin plass. Sitér dette innlegget Link to post
Kathja Svart 11.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Takk for svar. Kjøpte kun dette og stusset selv når selgeren så at disse reisene kunne brukes. Han brukte visst dette selv på sin løpsbåt. Spurte han før jeg kjøpte dette om ikke jeg måtte ha en kontroll boks mellom flaps og brytere,men han sa nei. Så da står jeg her da......... Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Sjå om dette ligner på dine greier då: http://www.lectrotab.com/downloads/Lectrotab_Retrofit_Bennett_Actuator.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.