Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Man kan gjøre det avansert om man vil.. Jeg er ikke elektrikker. Jeg er elektpraktiker ??

For å tydeliggjøre. Jeg ville startet med å måle volt inn på lampene når de gløder svakt fra startbatteriet. Det er neppe 12 volt eller mer inn på den da. Har du 12 v på lampa så er det trolig  koblet rett teknisk på batteriet men en feil i lampa. (Lite trolig tenker jeg)

Så sjekke minus poler på batterier, starter og skinner for å se etter irr/dårlig kontakt.

om du ikke finner noe på jord så må du se etter feilkoblinger på pluss siden 

Kan godt være feil på batteriskillet, men da hadde jeg eliminert alt annet som ikke koster penger å bytte først ?

Det er sånn jeg vill gjort det på egen båt. ?

Bitteliten

Bitteliten

Man kan gjøre det avansert om man vil.. Jeg er ikke elektrikker. Jeg er elektpraktiker ??

For å tydeliggjøre. Jeg ville startet med å måle volt inn på lampene når de gløder svakt fra startbatteriet. Det er neppe 12 volt eller mer inn på den da. 

Så sjekke minus poler på batterier, starter og skinner for å se etter irr/dårlig kontakt.

Kan godt være feil på batteriskillet, men da hadde jeg eliminert alt annet som ikke koster penger å bytte først ?

Bitteliten

Bitteliten

For å tydeliggjøre. Jeg ville startet med å måle volt inn på lampene når de gløder svakt fra startbatteriet. Det er neppe 12 volt eller mer inn på den da. 

Bitteliten

Bitteliten

For å tydeliggjøre. Jeg ville startet med å måle volt inn på lampene når de gløder svakt fra startbatteriet. Så sjekke minus poler på batterier, starter og skinner for å se etter irr/dårlig kontakt.

• Create New...