Jump to content

Edit History

abbor

abbor

Hvis jeg hadde hatt plass og en praktisk plass å ta uteluft i fra så hadde jeg hatt et utvendig og et innvendig luftinntak med et spjeld styrt via en wire. Jeg har en slik løsning for å fordele luft mellom gulv og vindu som betjenes av en vriknapp på instrumentpanelet. 

Er stort sett bare når jeg har sovet i båten i fuktig vær at jeg får mye dugging. Da åpner jeg skyvedøra litt og setter sidevinduet på motsatt side av der varmluft til ruta kommer ut på gløtt. Synes det er mye mindre duggproblemer enn i bil, men døra står åpen mye av tiden når jeg bruker varmeapparatet. Jeg bruker båten mest på Mjøsa når det er kuldegrader og da er det som regel lav luftfuktighet i området. 

abbor

abbor

Hvis jeg hadde hatt plass og en praktisk plass å ta uteluft i fra så hadde jeg hatt et utvendig og et innvendig luftinntak med et spjeld styrt via en wire. Jeg har en slik løsning for å fordele luft mellom gulv og vindu som betjenes av en vriknapp på instrumentpanelet. 

Er stort sett bare når jeg har sovet i båten i fuktig vær at jeg får mye dugging. Da åpner jeg skyvedøra litt og setter sidevinduet på motsatt side av der varmluft til ruta kommer ut på gløtt. Synes det er mye mindre duggproblemer enn i bil, men døra står åpen mye av tiden når jeg bruker varmeapparatet. Jeg bruker båten mest på Mjøsa når det er kaldt og da er det som regel lav luftfuktighet i området. 

abbor

abbor

Er stort sett bare når jeg har sovet i båten i fuktig vær at jeg får mye dugging. Da åpner jeg skyvedøra litt og setter sidevinduet på motsatt side av der varmluft til ruta kommer ut på gløtt. Synes det er mye mindrfe duggproblemer enn i bil, men døra står åpen mye av tiden når jeg bruker varmeapparatet. Jeg bruker båten mest på Mjøsa når det er kaldt og da er det som regel lav luftfuktighet i området. 

abbor

abbor

Hvis jeg hadde hatt plass og en praktisk p+lass å ta uteluft i fra så hadde jeg hatt et utvendig og et innvendig luftinntak med et spjeld styrt via en wire. Jeg har en slik løsning for å fordele luft mellom gulv og vindu som betjenes av en vriknapp på instrumentpanelet. 

Er stort sett bare når jeg har sovet i båten i fuktig vær at jeg får mye dugging. Da åpner jeg skyvedøra litt og setter sidevinduet på motsatt side av der varmluft til ruta kommer ut på gløtt. Synes det er mye mindrfe duggproblemer enn i bil, men døra står åpen mye av tiden når jeg bruker varmeapparatet. Jeg bruker båten mest på Mjøsa når det er kaldt og da er det som regel lav luftfuktighet i området. 

• Create New...