Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Egentlig burde jeg ikke blande meg bort i plastbåttemaer, men syns nok - nesten objektivt - at en båt må ha treverk i og på seg. Skulle en forfølge tanken helt ut, skulle en kanskje ha tectylbehandla hele bilen! Altså tatt bort alle muligheter for rust. Forsegla hele greia i et matt grålig plastrekk. Alle mine biler har rusta i stykker både over og under vannlinja. Jeg har ennå ikke hatt motorhavari, sjøl om jeg konsekvent kjøper gamle farkoster/fartøyer/kjøretøy. 

Å sitte på trebenk er bedre enn på plast. Å gå på tredørk og tredekk er mjukere og bedre enn plast. Dessuten bærer det med seg historiens estetikk, uansett hvor dårlig spring det er eller hvor avstumpa eller manglende stevn det er. 

Vosso63

Vosso63

Egentlig burde jeg ikke blande meg bort i plastbåttemaer, men syns nok - nesten objektivt - at en båt må ha treverk i og på seg. Skulle en forfølge tanken helt ut, skulle en kanskje ha tectylbehandla hele bilen! Altså tatt bort alle muligheter for rust. Forsegla hele greia i et matt grålig plastrekk. Alle mine biler har rusta i stykker både over og under vannlinja. Jeg har ennå ikke hatt motorhavari, sjøl om jeg konsekvent kjøper gamle farkoster/fartøyer. 

Å sitte på trebenk er bedre enn på plast. Å gå på tredørk og tredekk er mjukere og bedre enn plast. Dessuten bærer det med seg historiens estetikk, uansett hvor dårlig spring det er eller hvor avstumpa eller manglende stevn det er. 

• Create New...