Jump to content

Edit History

RB1

RB1

Hei Båtfolk

Jeg har en Enes 445 med en Tohatsu 2t 25hk 2003 mod (manuell start) påheng på. Når jeg skal ut med båten, (da har den stått i 4-5 dager) starter den på 3-4 drag. Etter en kjørerunde og fiske på 4-5 timer, så er det klin umulig å få start. Jeg kan fint droppe trening den dagen for å si det mildt! Nå idag måtte jeg padle meg inn til land igjen..!:thumbsdown:. 3. gang på 3 uker nå. I begynnelsen fikk jeg start etter ca 10 drag etter fisketuren, men ikke nå lenger. Har byttet tennplugger, bensin fra CirckleK, olje fra Biltema...:confused:. Forgasser får bensin når jeg pumper med belgen. Tennplugger gir gnist. Har ikke prøvd med startgass. Hvordan bør jeg angripe problematikken? Noen som har svar eller noe tips å komme med?  

RB1

RB1

Hei Båtfolk

Jeg har en Enes 445 med en Tohatsu 2t 25hk 2003 mod (manuell start) påheng på. Når jeg skal ut med båten, (da har den stått i 4-5 dager) starter den på 3-4 drag. Etter en kjørerunde og fiske på 4-5 timer, så er det klin umulig å få start. Jeg kan fint droppe trening den dagen for å si det mildt! Nå idag måtte jeg padle meg inn til land igjen..!:thumbsdown:. 3. gang på 3 uker nå. I begynnelsen fikk jeg start etter ca 10 drag etter fisketuren, men ikke nå lenger. Har byttet tennplugger, bensin fra CirckleK, olje fra Biltema...:confused:. Noen som har svar eller noe tips å komme med?  

RB1

RB1

Hei Båtfolk

Jeg har en Enes 445 med en Tohatsu 2t 25hk 2003 mod (manuell start) påheng på. Når jeg skal ut med båten, (da har den stått i 4-5 dager) starter den på 3-4 drag. Etter en kjørerunde og fiske på 4-5 timer, så er det klin umulig å få start. Jeg kan fint droppe trening den dagen for å si det mildt! Nå idag måtte jeg padle meg inn til land igjen..!:thumbsdown:. 3. gang på 3 uker nå. I begynnelsen fikk jeg start etter ca 10 drag etter fisketuren, men ikke nå lenger. Har byttet tennplugger, bensin fra CirckleK, olje fra Biltema...:confused:. Noen som har svar eller noe tips å komme med? 

• Create New...