Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Ikke så godt å si. Kan det ha noe å gjøre med at Sun Cruiseren blir litt for snau som familiebåt i 2018? Jeg har inntrykk av at 280 Holiday med aktercabin og midtmontert motor på aksling er en mere populær båt i bruktmarkedet. Lettere og rimeligere å serve også. Bavaria med siste designet er nok en god del rommeligere innvendig enn Sun Cruiser, om man tenker 30-foteren. Det kan jo ha en del å si for folk. Det er mange pene båter på 29-30 fot som er mere moderne designet enn Marexen, tenker jeg. 

Worry II

Worry II

Ikke så godt å si. Kan det ha noe å gjøre med at Sun Cruiseren blir litt for snau som familiebåt i 2018? Jeg har inntrykk av at 280 Holiday med aktercabin og midtmontert motor på aksling er en mere populær båt på bruktmarkedet. Lettere og rimeligere å serve også. Bavaria med siste designet er nok en god del rommeligere innvendig enn Sun Cruiser, om man tenker 30-foteren, så det kan jo ha en del å si for folk. Det er mange pene båter på 29-30 fot som er mere moderne designet enn Marexen, tenker jeg. 

• Create New...