At Last Startet 14.September.2018 Link til dette innlegget Startet 14.September.2018 Jeg har kjøpt en Chand Baltic med en 180 Bmv D636 er litt usikker på når jeg skal bytte diselfilter, hvordan får jeg disel fram igjen, har ikke sett noe hand pompe lufter den selv. H. Olsen. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 14.September.2018 Link til dette innlegget Svart 14.September.2018 (redigert) Hvis det er filteret i vannutskilleren du mener, kan du bare fylle helt opp med ren diesel etter å ha skiftet filter, og før du skrur på lokket. Da slipper du å pumpe dieselen frem. Redigert 14.September.2018 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
At Last Svart 14.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2018 Takk for svar. Det er i tilegg ett stort filter som sitter på motoren med en tapping i bonn av filteret. Da er det kansje lurt og fylle filtra med disel og da når jeg starter lufter den resten selv. Sitér dette innlegget Link to post
Kapteinskutelaus Svart 15.September.2018 Link til dette innlegget Svart 15.September.2018 Da er det nok en svart "knapp" på toppen av filtret på motoren.( Denne kan sitte litt godt fast om det er lenge siden det er byttet.) Dra denne opp og begynn å pumpe med lufteskruen på toppen av filtret åpen. Da strømmer det snart ut, skru til lufteskruen å kjør båt. (Har samme motor selv så kan ta bilde hvis nødvendig) Sitér dette innlegget Link to post
At Last Svart 15.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2018 Jeg har sett den svarte greia på toppen av filtret,lurte på hva det var. Min går med 800 på tomgang syns det er litt høyt ,er det samme på din. Takk for svar. God helg. Sitér dette innlegget Link to post
Mark Knopfler Svart 15.September.2018 Link til dette innlegget Svart 15.September.2018 Eg har samme motor og har tomgangsturtall på ca 750 Sitér dette innlegget Link to post
At Last Svart 20.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2018 Mark Knopfler skrev On 15.9.2018 at 16.00: Eg har samme motor og har tomgangsturtall på ca 750 Jeg prøvde og stille den litt ned på turtallet i dag, men den stilleskruen var ikke bare enkel og komme til, noen tips. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.