Jump to content

Edit History

Tom Rør

Tom Rør

Jeg sitter og planlegger neste års sommerferie, og har mer eller mindre bestemt at vi går til DK, og gjennom limfjorden fra øst. Jeg har registrert at noen her inne ikke har noe sans for den delen av Danmark, men jeg er villig til å gi det en sjanse. Fra Thyborøn går vi vestsiden av Danmark, og de havnene den delen av landet har å by på. Jeg ønsker å besøke området Waddenmeer med Sylt og øyene i området der. Deretter via Helgoland,  inn Elben via Cuxhaven,og inn i Kielkanalen ved Brunsbüttel. Den siste delen av ferien har vi lyst til å bruke syd i Danmark, da det ikke har blitt tid til det de siste to år.

Det er noen områder vi har gått før, men det får  bare stå til.

Er det noen som har besøkt de Nordfrisiske øyer, og som har noen innspill?

Det er nok av havner å ta av der også ser jeg.

Tom Rør

Tom Rør

Jeg sitter og planlegger neste års sommerferie, og har mer eller mindre bestemt at vi går til DK, og gjennom limfjorden fra øst. Jeg har registrert at noen her inne ikke har noe sans for den delen av Danmark, men jeg er villig til å gi det en sjanse. Fra Thyborøn går vi vestsiden av Danmark, og de havnene den delen av landet har å by på. Jeg ønsker å besøke området Waddenmeer med Sylt og øyene i området der. Deretter via Helgoland,  inn Elben via Cuxhaven,og inn i Kielkanalen ved Brunsbüttel. Det er noen områder vi har gått før, men det får  bare stå til.

Er det noen som har besøkt de Nordfrisiske øyer, og som har noen innspill?

Det er nok av havner å ta av der også ser jeg.

• Create New...