Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Hehe. Jeg har forøkt dette på en tidligere motor. Det funket ikke. På denne tiden av året når vi passerer 15 grader nedover, så tar det laaang tid før tablettene løser seg opp. Jeg prøvde å dele de opp, men da ble de nok for fort borte. Da har jeg mere tro på hurtigforsøk med Systemrens. Dvs helle på via en bøtte eller to med blanding via sjøvannsfilteret og la det stå noen timer.

Tenkte jeg skulle ta en slik runde nå snart, i forbindelse med bytte av impeller.

Worry II

Worry II

Hehe. Jeg har forøkt dette på en tidligere motor. Det funket ikke. På denne tiden av året når vi passerer 15 grader nedover, så tar det laaang tid før tablettene løser seg opp. Jeg prøvde å dele de opp, men da ble de nok for fort borte. Da har jeg mere tro på hurtigforsøk med Systemrens. Dvs helle på via bøtte eller to med blanding via sjøvannsfilteret og la det stå noen timer.

Tenkte jeg skulle ta en slik runde nå snart, i forbindelse med bytte av impeller.

Worry II

Worry II

Hehe. Jeg har forøkt dette på en tidligere motor. Det funket ikke. På denne tiden av året når vi passerer 15 grader nedover, så tar det laaang tid før tablettene løser seg opp. Jeg prøvde å dele de opp, men da ble de nok for fort borte. Da har jeg mere tro på hurtigforsøk med Systemrens. Dvs helle på via bøtte eller to med blanding via sjøvannsfilteret og la det stå noen timer.

Worry II

Worry II

Hehe. Jeg har forøkt dette på en tidligere motor. Det funket ikke. På denne tiden av året når vi passerer 15 grader nedover, så tar det laaang tind før tablettene løser seg opp. Jeg prøvde å dele de opp, men da ble de nok for fort borte. Da har jeg mere tro på hurtigforsøk med Systemrens. Dvs helle på via bøtte eller to med blanding via sjøvannsfilteret og la det stå noen timer.

• Create New...