Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Code0 skrev 5 minutter siden:

Forsikring er vel for å redde stumpene..., du vil alltid tape endel kroner på et forsikringsoppgjør... tenker på min bil som ble vrak.., hadde vært billigere å unngått akkurat det...

Enig i det. Det er jo ikke slik at man ønsker å gå gjennom den kvernen. Det er vel litt mer det å vurdere hvornår det går fra å føles greit/trygt til ugreit og utrygt. Vinden i morgen ettermiddag/kveld skal først stå på fra sør/sørøst og senere dreie til sørvest. Sørvesten er ikke problem, da ligger båten mer i le. Men vi får noen timer hvor den drar rett på, og med såpass kraft at jeg ikke lenger er trygg på marginen. Dermed kommer jo også hvor nøyaktig varselet er. Det kan fort bli enda litt heftigere enn meldt.

Solseng

Solseng

Code0 skrev 1 minutt siden:

Forsikring er vel for å redde stumpene..., du vil alltid tape endel kroner på et forsikringsoppgjør... tenker på min bil som ble vrak.., hadde vært billigere å unngått akkurat det...

Enig i det. Det er jo ikke slik at man ønsker å gå gjennom den kvernen. Det er vel litt mer det å vurdere hvornår det går fra å føles greit/trygt til ugreit og utrygt. Vinden i morgen ettermiddag/kveld skal først stå på fra sør/sørøst og senere dreie til sørvest. Sørvesten er ikke problem, da ligger båten mer i le. Men vi får noen timer hvor den drar rett på, og med såpass kraft at jeg ikke lenger er trygg på marginen.

• Create New...