Jump to content

Edit History

EpicFaile007

EpicFaile007

Har grei kunskap med fisking og har vert på sjøen i over 15 år (Morfar hadde båt som vi var ute med minst 2 ganger i uken) så har god fårståelse med det. Tingen er at vi hadde en større Daycruser som gikk 45 knop, noe som var en viktig ting for oss, med tanke på at vi likte og fiske på åpent hav og få stor fisk, men form å komme dit, måtte vi kjøre 50-75km.
Om jeg skal ha en skøyte som kjører 10 knop, kan jeg ikke fiske på åpent hav og få storfisk, så jeg har planer om og kjøpe en båt jeg har funnet på finn.
Er orginalt en 22fot day cruser, men er bygget om, slik at man har et åpent deck oh halvtak over styrehuset. Det er 150hk motor som medføller. Tror dette er det beste alternativet mitt.

EpicFaile007

EpicFaile007

Har grei kunskap med fisking og har vert på skjøen i over 15 år (Morfar hadde båt som vi var ute med minst 2 ganger i uken) så har god fårståelse med det. Tingen er at vi hadde en større Daycruser som gikk 45 knop, noe som var en viktig ting for oss, med tanke på at vi likte og fiske på åpent hav og få stor fisk, men form å komme dit, måtte vi kjøre 50-75km.
Om jeg skal ha en skøyte som kjører 10 knop, kan jeg ikke fiske på åpent hav og få storfisk, så jeg har planer om og kjøpe en båt jeg har funnet på finn.
Er orginalt en 22fot day cruser, men er bygget om, slik at man har et åpent deck oh halvtak over styrehuset. Det er 150hk motor som medføller. Tror dette er det beste alternativet mitt.

• Create New...