Kweelhouse Startet 21.September.2018 Link til dette innlegget Startet 21.September.2018 Hei! Holder på å rengjøre båten innvendig i det fine trønderværet........ Det så for jævlig ut under motoren så jeg valgte å bruke høytrykkspyler. Store tykke flak med gelcoat løsnet under motoren og det kom da til synes noe svart som sikkert er treverk som er støpt inn i kjølen. La merke til en skade under kjølen da jeg hadde den på slipp tidligere i sommer, og det har muligens en sammenheng?? Jeg har gjort noe støpe arbeid før, men dette blir et større prosjekt on jeg må skjære vekk endel av kjølen og støpe nytt. Noen som har gjort dette før og har noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
theppan07 Svart 21.September.2018 Link til dette innlegget Svart 21.September.2018 Bilder, bilder, bilder. Umulig å kommentere uten mer info og bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Grufolf Svart 21.September.2018 Link til dette innlegget Svart 21.September.2018 Om det er inni motorrom er det mest sannsynlig ikke gelcoat men 2k maling. Sikkert mulig å tørke opp og male om igjen... Men det blir jo bare gjetting uten bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 11.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2018 Hei igjen! Nå har jeg bestemt meg for å bytte motor i vinter, så jeg skal ta en grundig sjekk når motoren ute. Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 23.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2019 Hei! Det stemmer at det var 2K maling som var løsnet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.