Jump to content

Edit History

pipe

pipe

For å hive meg på hvorfor påhengere kan ha vann i gearoljen så kan dette bli suget inn i tappe eller nivå skruen fordi man bruker pakningene flere ganger isteden for å bytte de.
Simringen i propelakselen er en annen mulighet.
Jeg har ikke så mye greie på påhengere men jeg antar man kan trykk og vakumteste disse på samme måte som drev.

pipe

pipe

Jeg tror du burde forandre overskriften i tråden din til å innholde motor merke og HK.
Ellers tror jeg Mod kan finne på å stenge den.
Det hadde jo vært litt dumt når du har lagt ved bilder og greier.
Vi elsker jo tråder med bilder her inne.
Uansett så er opplysninger om merke,hk og årsmodel lurt å ha med da enkelte motorer kan ha svakheter med ditt og datt.

Men for å hive meg på hvorfor påhengere kan ha vann i gearoljen så kan dette bli suget inn i tappe eller nivå skruen fordi man bruker pakningene flere ganger isteden for å bytte de.
Jeg har ikke så mye greie på påhengere men jeg antar man kan trykk og vakumteste disse på samme måte som drev.

pipe

pipe

Jeg tror du burde forandre overskriften i tråden din til å innholde motor merke og HK.
Det hadde jo vært litt dumt når du har lagt ved bilder og greier.
Vi elsker jo tråder med bilder her inne.
Uansett så er opplysninger om merke,hk og årsmodel lurt å ha med da enkelte motorer kan ha svakheter med ditt og datt.

Men for å hive meg på hvorfor påhengere kan ha vann i gearoljen så kan dette bli suget inn i tappe eller nivå skruen fordi man bruker pakningene flere ganger isteden for å bytte de.
Jeg har ikke så mye greie på påhengere med jeg antar man kan trykk og vakumteste disse på samme måte som drev.

pipe

pipe

• Create New...