MorganX Startet 23.September.2018 Del på Facebook Startet 23.September.2018 (redigert) Hei, skal sy puter/madrassene innvendig i den lille kabinen på Skibsplast 560vs. Jeg vet at Niroxx er det beste, men prisen er derretter også. Så kommer BlueSea, men de har ikke den fargen jeg skal ha (beige). Så da lurte jeg på om Møbelruskinn er ett greit alternativ stoff til putene? De blir jo ikke direkte eksponert for vann og stoffet er jo så billig at man kan jo kjøpe stoff 3 og 6 ganger for samme pris som BlueSea og Niroxx. Sy gjør jeg selv da jeg har god kontroll på det. Redigert 23.September.2018 av MorganX (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HenrikN Svart 23.September.2018 Del på Facebook Svart 23.September.2018 Jeg var innom Stoff &Stil, og ble anbefalt en type stoff som heter "Dralon". Dette skulle være et vannavvisende stoff perfekt til madrasser og puter i båt og ute. Sitér dette innlegget Link to post
Skrujeden Svart 24.September.2018 Del på Facebook Svart 24.September.2018 Jeg kjøpte stoff og stils microfiberstoff (likt niroxx) og hadde ute i snekka. Fjnket fint det. Bruk gjerne litt impregnering så. Skal stoffet være på puter inne bør det vel egentlig ikke være helt tett. Da puster madrassene og fukt slipper ut fremfor å bli stengt inne i puta.... Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 24.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2018 Takker for svar.. tar meg en tur til Stoff og Stil å kikker litt. ? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 24.September.2018 Del på Facebook Svart 24.September.2018 Har selv brukt møbelruskinn frå stoff og stil. Sitér dette innlegget Link to post
LOO Svart 27.November.2019 Del på Facebook Svart 27.November.2019 eysteind skrev On 24.9.2018 at 10.19: Har selv brukt møbelruskinn frå stoff og stil. Sydd selv? Hvordan gjorde du det med kantene? Sydd på sånn etterpå eller? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 27.November.2019 Del på Facebook Svart 27.November.2019 Hei! Dette var mitt første syprosjekt. Kjøpte billig symaskin på Coop, og såg en del timer med DIY videoer på Sailrite.com. Resultatet ble greit for min gamle Saga 27 :) Sjekk denne videoen: https://www.sailrite.com/How-to-Make-a-Cushion-with-a-Backer-Board-Video Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.