Jump to content

Edit History

Joerg Becker

Joerg Becker

WGM36 skrev 43 minutter siden:
Sitat

Er det slik at alle båtførere sitter å ni glor fremover når de kjører båt.? Da er det ikke mange som får sett den flotte kysten vi har,

Det er et eksempel for å være grovt uaktsom.
I bil tillater heller ikke synet av mange flotte nakne damer på andre side av gaten
at en kjører inn i en skoleklasse på vandring?

Sitat

er det også slik at når du kjører på skjær så er det grovt uaktsom, du må jo forvisse deg om at du kjører der det er nok vann under kjølen??

Ja. Det er grovt uaktsomt.
Med mindre du har et kart i hendene som viser at du burde ha mange meter vann under båten.

Sitat

Er mye som er grovt uaktsomt i mine øyne da. 

Det er det.
Det meste faktisk, fordi det er jo faktisk du som sjåfør som ikke skal bevege kjøretøyet/båten når det ikke er sikker å bevege den.

Din ENESTE unnskyldning i dette tilfellet er det du sa først, nemlig at du så fremover
mens du ikke var / dvs. BLE klar over at båten faktisk forsvant.

Hvert ord til betyr bare gang til skafottet.

Jeg føler at vi må øke til 10 ? :smash:

:fishing:
Jørg

Joerg Becker

Joerg Becker

WGM36 skrev 22 minutter siden:
Sitat

Er det slik at alle båtførere sitter å ni glor fremover når de kjører båt.? Da er det ikke mange som får sett den flotte kysten vi har,

Det er et eksempel for å være grovt uaktsom.
I bil tillater heller ikke synet av mange flotte nakne damer på andre side av gaten
at du kjører inn i en skoleklasse på vandring?

Sitat

er det også slik at når du kjører på skjær så er det grovt uaktsom, du må jo forvisse deg om at du kjører der det er nok vann under kjølen??

Ja. Det er grovt uaktsomt.
Med mindre du har et kart i hendene som viser at du burde ha mange meter vann under båten.

Sitat

Er mye som er grovt uaktsomt i mine øyne da. 

Det er det.
Det meste faktisk, fordi det er jo faktisk du som sjåfør som ikke skal bevege kjøretøyet/båten når det ikke er sikker å bevege den.

Din ENESTE unnskyldning i dette tilfellet er det du sa først, nemlig at du så fremover
mens du ikke var / dvs. BLE klar over at båten faktisk forsvant.

Hvert ord til betyr bare gang til skafottet.

Jeg føler at vi må øke til 10 ? :smash:

:fishing:
Jørg

• Create New...