Jump to content

Edit History

Halling

Halling

amerelium skrev for 20 timer siden:

håndverkloven og kjøpsloven regulerer dette. Så lenge arbeid ikke utføres svart har du alle rettigheter. Hadde en aktør våget å 'true' meg i forbindelse met et oppdrag hadde de fått angre på det.

Men det skal vel ikke være nødvendig å gå rettens vei med de advokatene utgiftene det kan medføre. Her bør det bli en kvalitets sikring på de som jobber med båt. En kommenterer her at en tidligere eier av båten hans hadde brukt lampett ledning til lense pumpa. Men jeg fikk montert inn et aggregat som gir 6KW, og den "proffe" marinaen brukte en 1,5 kvadrat husledning ut fra aggregatet. Og dette var ikke den verste feilen de gjorde. Dette var en marina jeg ble anbefalt. Det er to ganger det er utført arbeid på båten min av to forskjellige "proffe" firmaer som kunne endt med brann. Så noe må skje, for det kan fort gå med liv hvis det begynner å brenne i en båt ute på vannet.

Halling

Halling

amerelium skrev for 19 timer siden:

håndverkloven og kjøpsloven regulerer dette. Så lenge arbeid ikke utføres svart har du alle rettigheter. Hadde en aktør våget å 'true' meg i forbindelse met et oppdrag hadde de fått angre på det.

Men det skal vel ikke være nødvendig å gå rettens vei med de advokatene utgiftene det kan medføre. Her bør det bli en kvalitets sikring på de som jobber med båt. En kommenterer her at en tidligere eier av båten hans hadde brukt lampett ledning til lense pumpa. Men jeg fikk montert inn et aggregat som gir 6KW, og den proffe marinaen brukte en 1,5 kvadrat husledning ut fra aggregatet. Og dette var ikke den verste feilen de gjorde. Dette var en marina jeg ble anbefalt.

• Create New...