Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Nå flyter stort sett bilene hele året. At veldig mange båter går i opplag, er kostnadsdrivrnde. Jeg har vært gjennom fem autoriserte bilverksteder i Mosse- og Strömstadregionene. Felles: De reparerer feil som ikke eksisterer, feildiagnostiserer, overser feil, lager feil i forbindelse med reparasjon av andre komponenter og reparerer for dårlig slik at kjøretøyet må inn igjen. Det ene verkstedet ble for så vidt fratatt autorisasjonen for å drive EU-kontroll. De har det felles at når de blir tatt med buksa på knærna, enten borforklarer de, eller så blir de forbanna og skjeller meg ut. Jeg har fagbrev som mekaniker.

Mulig at båtbransjen er mye værre. Men ikke der jeg har arbeidet. Vet ikke om autorisasjon vil hjelpe særlig. Uten at det kommer et kontrollorgan. EU-kontroll for båt. Innen det skjer håper jeg at jeg seiler på evighetens hav.

Hulda

Hulda

Nå flyter stort sett bilene hele året. Jeg har vært gjennom fem autoriserte bilverksteder i Mosse- og Strömstadregionene. Felles: De reparerer feil som ikke eksisterer, feildiagnostiserer, overser feil, lager feil i forbindelse med reparasjon av andre komponenter og reparerer for dårlig slik at kjøretøyet må inn igjen. Det ene verkstedet ble for så vidt fratatt autorisasjonen for å drive EU-kontroll. De har det felles at når de blir tatt med buksa på knærna, enten borforklarer de, eller så blir de forbanna og skjeller meg ut. Jeg har fagbrev som mekaniker.

Mulig at båtbransjen er mye værre. Men ikke der jeg har arbeidet.

• Create New...