Jump to content

Edit History

Per Erik Løvdal

Per Erik Løvdal

Takk for input,men det blir vel litt synsing fra din side. Det ser ut for meg som om det er mulig å bytte ut kula uten å fjerne roret. Ringen kan vel deles i to og skruene på utsiden av ringen kommer jeg til på dekket slik at toppdelen kan løftes opp. Men det hadde vært OK å fått dette bekreftet av en som faktisk har gjort det. Ser at Jefa har lagerkuler så da er det vel greit å bestille derfra.

Fant en tegning jeg fikk fra Elan.

Ser ut for meg som om det er mulig å gjøre dette uten å fjerne roret

Capture.PNG

Per Erik Løvdal

Per Erik Løvdal

Takk for input,men det blir vel litt synsing fra din side. Det ser ut for meg som om det er mulig å bytte ut kula uten å fjerne roret. Ringen kan vel deles i to og skruene på utsiden av ringen kommer jeg til på dekket slik at toppdelen kan løftes opp. Men det hadde vært OK å fått dette bekreftet av en som faktisk har gjort det. Ser at Jefa har lagerkuler så da er det vel greit å bestille derfra.

Per Erik Løvdal

Per Erik Løvdal

Takk for input,men det blir vel litt synsing fra din side. Det ser ut for meg som om det er mulig å bytte ut kula uten å fjerne roret. Ringen kan vel deles i to og skruene på utsiden av ringen kommer jeg til på dekket slik at toppdelen kan løftes opp. Men det hadde vært OK å fått dette bekreftet av en som faktisk har gjort det. Ser at Jefa har lagerkuler så da er det vel greit å besetille derfra.

• Create New...