che Startet 15.August.2005 Link til dette innlegget Startet 15.August.2005 Plastbelegget på dørken i båten min begynner å gi seg etter 25 år. Noen som har erfaring med å legge teak-dørk i denne båten (både inne og ute) ? Hvilke utfordringer møter jeg når det kommer til dørk-luke o.l. Kjenner til at det finnes "fake-produkter" som gir ok resultat. Kan slikt bestilles etter standardmål for min båt ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.August.2005 Link til dette innlegget Svart 15.August.2005 Om du skal legge teak dørk kan du sjekke med Nidelv om de har maler liggende. Ring Ole Iver og spør. Mulig du kan bruke teak finer dørkplater (ramin kalles deg) Det finnes også "naturtro ikke teak" f.esk. Flexi teak og tekdek Sitér dette innlegget Link to post
Sjømann Svart 17.August.2005 Link til dette innlegget Svart 17.August.2005 Jeg har selv teak i dørken, dog er det en sjømann 22. Jeg ville ikke tenkt på fake, men gått for ekte teak, smøre den godt inn med bi-voks og du har en dørk som er myk å gå på, vakker og tåler en sjøsprøyt og sol. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.