Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

nordan family 27 skrev On 28.9.2018 at 13.05:

.....bytter tank.

Ut med to stk motorer osv. Det er da min villighet til å ha lurium på tanken inntreffer. 

Vis hele sitatet  

Hvis du leser det jeg skriver, om det er mitt innlegg du referer til: Dette gjelder BILMOTOR, altså en slik greie som er montert i en bil. Og dieseltanken sitter følgelig i en bil. Og en tank i en bil hadde ofte ikke annet mannhull enn påfyllingen og forskruvningen til nivåmåleren. Å bytte tank var et alternativ, med det menes 'noe annet'- en annen tilnærming til å løse problemet, om man ikke fikk det til på annen måte. Å dumpe en biltank ned på bakken er ikke forbundet med store problemer. Man behøver ikke røske ut pentryet og dørken i cockpit.

Klarere nå? Hvis du hadde kommet drassende med en reklamasjon der dyser og pumpe hadde skjært seg, hatt rust, etc., reklamasjon = 0. Akkurat det vet jeg også for så vidt noe om, i om med at jeg også har hatt jobb som 'reklamasjonsgeneral' hos CAT.

Hulda

Hulda

nordan family 27 skrev On 28.9.2018 at 13.05:

.....bytter tank.

Ut med to stk motorer osv. Det er da min villighet til å ha lurium på tanken inntreffer. 

Vis hele sitatet  

Hvis du leser det jeg skriver, om det er mitt innlegg du referer til: Dette gjelder BILMOTOR, altså en slik greie som er montert i en bil. Og dieseltanken sitter følgelig i en bil. Og en tank i en bil hadde ofte ikke annet mannhull enn påfyllingen og forskruvningen til nivåmåleren. Å bytte tank var et alternativ, med det menes 'noe annet'- en annen tilnærming til å løse problemet, om man ikke fikk det til på annen måte.

Klarere nå? Hvis du hadde kommet drassende med en reklamasjon der dyser og pump hadde skjært seg, hatt rust, etc., reklamasjon = 0. Akkurat det vet jeg også for så vidt noe om, i om med at jeg også har hatt jobb som 'reklamasjonsgeneral' hos CAT.

• Create New...