Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

nomen skrev 58 minutter siden:

Det er jo det som er hele greia, heller du en emulgator (Alron)  på tanken, risikerer du at vannuskilleren IKKE klarer å nettopp skille ut vannet. Dermed blir vannet med inn i motoren.  Derfor vil ikke jeg bruk slikt, jeg VIL at evt. vann skal samles i utskilleren.

Jeg vill ikke ha vann i vannutskilleren derfor bunndrenerer jeg tankene.

Når en får vann i vannutskilleren så er det mer enn nok vann på tanken, til at en har lagt tilrette for starte oppdrett av dieseldyr.

Roger jo

Roger jo

nomen skrev 58 minutter siden:

Det er jo det som er hele greia, heller du en emulgator (Alron)  på tanken, risikerer du at vannuskilleren IKKE klarer å nettopp skille ut vannet. Dermed blir vannet med inn i motoren.  Derfor vil ikke jeg bruk slikt, jeg VIL at evt. vann skal samles i utskilleren.

Når en får vann i vannutskilleren så er det mer enn nok vann på tanken, til at en har lagt tilrette for starte oppdrett av dieseldyr.

Roger jo

Roger jo

nomen skrev 56 minutter siden:

Når en får vann i vannutskilleren så er det mer enn nok vann på tanken, til at en har lagt tilrette for starte oppdrett av dieseldyr

Roger jo

Roger jo

nomen skrev 49 minutter siden:

Jeg vill ikke ha vann i vannuskilleren derfor bunn-drenerer jeg tankene.

Når en får vann i vannuskilleren så er det mer enn nok vann på tanken at en har lagt tilrette for starte oppdrett av Dieseldyr

• Create New...