Jump to content

Edit History

Sondreland

Sondreland

1 hour ago, kalle_08 said:

På spørsmål om hvordan det er å utbedre skader i denne lakken sammenlignet med gelcoat svarer han, så vidt jeg kan høre, at lakken er svært uv-bestandig og at røde biler ikke falmer i solen lengre, noe som helt sikkert er sant, men det var jo ikke det det ble spurt om. I starten forklarer han også at man reparerer eventuelle skader ved å lakke området på nytt og polere ned kantene, slik man ville gjort på en bil. En operasjon jeg personlig aldri har klart å få til særlig lekkert uten at jeg skal definere meg selv som noen referanse. Sikkert positive sider ved begge metoder, men jeg vet hva jeg ville valgt. Han som ble intervjuet ser forresten og ut til å være sponsor av serien.

Sondreland

Sondreland

45 minutes ago, kalle_08 said:

Hørte du det egentlig selv? På spørsmål om hvordan det er å utbedre skader i denne lakken sammenlignet med gelcoat svarer han, så vidt jeg kan høre, at lakken er svært uv-bestandig og at røde biler ikke falmer i solen lengre, noe som helt sikkert er sant, men det var jo ikke det det ble spurt om. I starten forklarer han også at man reparerer eventuelle skader ved å lakke området på nytt og polere ned kantene, slik man ville gjort på en bil. En operasjon jeg personlig aldri har klart å få til særlig lekkert uten at jeg skal definere meg selv som noen referanse. Sikkert positive sider ved begge metoder, men jeg vet hva jeg ville valgt. Han som ble intervjuet ser forresten og ut til å være sponsor av serien.

• Create New...