Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Vaagen skrev 39 minutter siden:

Ser at du har slik båt: er køyene framme i baugen (v-køyene) fullvoksne, d.v.s. så lange at det kan ligge to forvokste tenåringer på 180-195 der?

Yes, V køye framme. Den ene køya kan du ligge i. Den andre blir kanskje littegrann kort om du er nesten en nitti og liker å strekke deg helt ut, men kjerringa på en noen og sytti ligger der helt uten problemer. Den andre ligger jeg selv i og den er lang nok. I tillegg har du den 1,5 køya under salongen. Der ligger vi godt begge to. 

Kjellg

Kjellg

Vaagen skrev 39 minutter siden:

Ser at du har slik båt: er køyene framme i baugen (v-køyene) fullvoksne, d.v.s. så lange at det kan ligge to forvokste tenåringer på 180-195 der?

Den ene køya kan du ligge i. Den andre blir kanskje littegrann kort om du er nesten en nitti og liker å strekke deg helt ut, men kjerringa på en noen og sytti ligger der helt uten problemer. Den andre ligger jeg selv i og den er lang nok. I tillegg har du den 1,5 køya under salongen. Der ligger vi godt begge to. 

Kjellg

Kjellg

Vaagen skrev 38 minutter siden:

Den ene køya kan du logge i. Den andre blir littegrann kort, men kjerringa på en noen og sytti ligger der helt uten problemer. Den andre ligger jeg selv i og den er lang nok. I tillegg har du den 1,5 køya under salongen. Der ligger vi godt begge to. 

Kjellg

Kjellg

Vaagen skrev 37 minutter siden:

Den ene køya kan du logge i. Den andre blir littegrann kort, men kjerringa på en noen og sytti ligger der helt uten problemer. Den andre ligger jeg selv i og den er lang nok. I tillegg har du den 1,5 køya under salongen. Der ligget vi godt begge to. 

• Create New...