Steeltrojan Startet 27.September.2018 Del på Facebook Startet 27.September.2018 Hei. Jeg er i ferd med å pusse opp en eldre regatta der planen er å spraymale hele skrovet. Det valget av antiskli produkt jeg har planer om å bruke er noe i denne stilen - https://www.amazon.com/Awlgrip-Griptex-Additive-Quart-Coarse/dp/B001H8WBJM Jeg ser at de fleste velger å maskere og bruke rulle for maling før og etter partiklene er strødd utover området man ønsker å dekke som man kan finne eksempel på her - Det jeg lurer litt på er om noen har erfaring av hvordan det blir om man velger å spraymale hele skroget istedet for å gå over med rulle etterpå. Grunnen at jeg vurderer dette er for å få en jevnere og penere overgang. Skroget på den båten jeg har er designet med runde kanter og uten noen lister som kan hjelpe til med å skjule den kanten man vil få som følge av maskeringstejp. Legger til bilder av båten her så det er lettere å se hva jeg mener. På forhånd takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.