Anterialis Startet 27.September.2018 Link til dette innlegget Startet 27.September.2018 Hei! Jeg er en ivrig nybegynnerseiler som ikke har båt selv enda.. Jeg har vært med å seilt influere år, deltatt i noen regattaer med Soling samt bla. et «Dayskipper» seilkurs med gode tilbakemeldinger. Er det med denne (manglende..) erfaringen mulig å leie en 35-40 ft. seilbåt i Oslofjorden? Jeg har sett på noen priser på nett, og det er ganske stivt (10.000kr for en langhelg...), er det i dette leiet prisene ligger? Forslag til steder å lete etter seilbåtleie (Finn?)? Takk for forslag! Sitér dette innlegget Link to post
Indy Svart 27.September.2018 Link til dette innlegget Svart 27.September.2018 Leide seilbåt (Bavaria 40 AC) fra Slemmestad en helg i oktober 2015, betalte kr. 4 500. Fant vedkommende på finn.no. Helt sikkert mulig å forhandle pris nå så sent på høsten. Med dayskipper-bevis går det sikkert greit å leie, hadde ikke annet jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Anterialis Svart 27.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2018 Takk for svar, Indy! Sitér dette innlegget Link to post
Xtian Svart 27.September.2018 Link til dette innlegget Svart 27.September.2018 Boatflex er også en mulighet. Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
Anterialis Svart 28.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2018 Skal undersøkes! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.