Mouche
Nå kjenner jeg flere enn fire som har en Tesla og felles for de alle er at de ellers aldri har hatt en amerikansk bil eller er medlem av noen form for am-carmiljø.
Har for egen del ingen interesse av Tesla for eget bruk da jeg synes det er alt for mye penger å putte i en bil, men er svært glad for at Tesla finnes og at det finnes folk som Elon som åpenbart har gitt en rekke bilprodusenter et gedigent, og høyst fortjent, spark i raua.
Tesla har bygget en elbil fra første skrue i motsetning til de fleste andre som "bare" har tatt en bensinbil og gjort disse om til elbiler, helt, eller delvis(hybrid).
Og hva gjør de på en "service" på en elbil bortsett fra å telle antall hjul, kike litt rundt og skrive ut en alt for høy regning? Denne "flåsete" kommentaren etter at jeg hadde min elbil på årlig service for fjerde året på rad nylig og uten behov for å gjøre særlig mye med denne.
Og en "liten" bilprodusent som Toyota lager vel ikke elbiler i særlig grad? https://www.motor.no/artikler/hvor-skal-vi-selge-elbiler-spor-toyota/