Jump to content

Edit History

X10an

X10an

En trafo er vel i stor grad et sinusfilter (LP-filter) allerede. Jeg har en VFD ute i boden for å drive en 3fas kompressor fra mitt enfas nett. Nå har du gitt meg tvangstanker om å dra med meg scopet ut i boden for å kikke på kurveformene. At det ikke er firkantpuls er jeg nesten helt sikker på, men nå har du gjort meg nysgjerrig på hva som faktisk kommer ut :-)

Edit: Fant svaret.... 

_20190108_151326.JPG

_20190108_151259.JPG

X10an

X10an

En trafo er vel i stor grad et sinusfilter (LP-filter) allerede. Jeg har en VFD ute i boden for å drive en 3fas kompressor fra mitt enfas nett. Nå har du gitt meg tvangstanker om å dra med meg scopet ut i boden for å kikke på kurveformene. At det ikke er firkantpuls er jeg nesten helt sikker på, men nå har du gjort meg nysgjerrig på hva som faktisk kommer ut :-)

Fant det ut:

_20190108_151326.JPG

_20190108_151259.JPG

X10an

X10an

X10an

X10an

En trafo er vel i stor grad et sinusfilter (LP-filter) allerede. Jeg har en VFD ute i boden for å drive en 3fas kompressor fra mitt enfas nett. Nå har du gitt meg tvangstanker om å dra med meg scopet ut i boden for å kikke på kurveformene. At det ikke er firkantpuls er jeg helt sikker på, men nå har du gjort meg nysgjerrig på hva som faktisk kommer ut :-)

• Create New...