Jump to content

Edit History

flogen

flogen

Det vil alltid være vanskelig å lage en helt ren produksjon av kjøretøy og selve strømmen kan også komme fra forurensede kilder. Det er ikke til å unngå slik verden ser ut idag. 

 

Men hva er alternativet? Produsere bensin og diesel som blir kjørt rundt i store lastebiler før de går inn i svært lite effektive fossilmotorer? Tror den samme artikkelen kan skrives om fossilbiler og hele systemet rundt bensin/diesel.


Det er allerede gjort store fremskritt rundt batteri-teknologi på den korte tiden el-biler har vært 100% på markedet og det investeres enorme summer for produksjonslinjer for elektriske biler av de fleste store bilmerker. 2 uker etter at VW annonserte at de investerer 73 milliarder euro i elektriske produksjonslinjer gikk Daimler(Mercedes) ut med bydsjett på 70 milliarder euro for investering i elektriske teknologier.

flogen

flogen

Det vil alltid være vanskelig å lage en helt ren produksjon av kjøretøy og selve strømmen kan også komme fra forurensede kilder. Det er ikke til å unngå slik verden ser ut idag. 

 

Men hva er alternativet? Produsere bensin og diesel som blir kjørt rundt i store lastebiler før de går inn i svært lite effektive fossilmotorer? Tror den samme artikkelen kan skrives om fossilbiler og hele systemet rundt bensin/diesel.


Det er allerede gjort store fremskritt rundt batteri-teknologi på den korte tiden el-biler har vært 100% på markedet og det investeres enorme summer for produksjonslinjer for elektriske biler av de fleste store bilmerker. 2 uker etter at VW annonserte at de investerer 73 milliarder euro i elektriske produksjonslinjer gikk Daimler(Mercedes) ut med bydsjett på 70 milliarder euro for investering i elektriske teknologier

flogen

flogen

Det vil alltid være vanskelig å lage en helt ren produksjon av kjøretøy og selve strømmen kan også komme fra forurensede kilder. Det er ikke til å unngå slik verden ser ut idag. 

 

Men hva er alternativet? Produsere bensin og diesel som blir kjørt rundt i store lastebiler før de går inn i svært lite effektive fossilmotorer? Tror den samme artikkelen kan skrives om fossilbiler og hele systemet rundt bensin/diesel.


Det er allerede gjort store skritt batteri-teknologi på den korte tiden el-biler har vært 100% på markedet og det investeres enorme summer for produksjonslinjer for elektriske biler av de fleste store bilmerker. 

 

Bransjen har allerede snudd og nå handler det heller om å ikke være sist. Daimler(Mercedes) gikk i desember ut med et budsjett på 70 milliarder euro for investering i elektriske teknologier, to uker etter at VW annonserte at de investerer 73 milliarder euro i elektriske produksjonslinjer. 

flogen

flogen

Det vil alltid være vanskelig å lage en helt ren produksjon av kjøretøy og selve strømmen kan også komme fra forurensede kilder. Det er ikke til å unngå.

 

Men hva er alternativet? Produsere bensin og diesel som blir kjørt rundt i store lastebiler før de går inn i svært lite effektive fossilmotorer? Tror den samme artikkelen kan skrives om fossilbiler og hele systemet rundt bensin/diesel.


Det er allerede gjort store skritt batteri-teknologi på den korte tiden el-biler har vært 100% på markedet og det investeres enorme summer for produksjonslinjer for elektriske biler av de fleste store bilmerker. 

 

Bransjen har allerede snudd og nå handler det heller om å ikke være sist. Daimler(Mercedes) gikk i desember ut med et budsjett på 70 milliarder euro for investering i elektriske teknologier, to uker etter at VW annonserte at de investerer 73 milliarder euro i elektriske produksjonslinjer. 



×
×
  • Create New...