Nybegynner22 Startet 28.September.2018 Link til dette innlegget Startet 28.September.2018 Hei. Har våtslipet/pusset noen steder på båten med 1000p 2000p og så 2500p for å fjerne oksidasjon noen steder. Har skilt for hånd å det ble veldig bra. Andre steder er det hvite prikker. Er dette noe jeg også kan slipe bort eller er dette tegn på at det er slutt på gelcoaten. Legger ved bilde. Ser mye verre ut på bilde enn det er i virkeligheten da bilde er tatt veldig nærme. Men hadde var deilig å fått bort disse. håper på svar, tips og erfaringer med dette. mvh Sitér dette innlegget Link to post
Raymond_J Svart 28.September.2018 Link til dette innlegget Svart 28.September.2018 Jeg får samme fenomen på min Yamarin med blå stripe. Mistenker at det er at man begynner å gå igjennom den blå fargen. Har ikke turt å gå dypere til verks når disse har begynt å dukke opp. Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 28.September.2018 Link til dette innlegget Svart 28.September.2018 Riktig som du tenker, slutt på de blå farge pigmentene, så jo mer du sliper , jo flere hvite prikker vil synes. Poler opp området med en bra rubbing og polish, og bruk en sealer med bra UV filter. Da vil det holde seg en god stund til. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.