Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

fluebindern skrev for 6 timer siden:

Hvor i Trondheim kan jeg få kjøpt gummilister for vinduer på min båt, og hvilken glass / plastglass er anbefalt å sette inn som ikke koster skjorta :)

Du får kjøpt gummilist og sprenglist hos Glassmester Larsen i Trondheim.. Der får du også laminert glass.

Plexiglass har de på Biltema.

(Plexiglass får fort riper, og anbefales i alle fall ikke til vinduer med vindusvisker).

Jeg anbefaler på det sterkeste å ha riktig verktøy til denne jobben, ellers blir det fort mye knot og prakk.

Verktøyet du skal bruke for å få på plass sprenglisten får du på ebay.

Når du skal kutte gummilistene gir en slangekutter (Biltema) nøyaktige og rette kutt.

Glassmester Larsen.PNG

Verktøy til sprenglist 

Verktøy..PNG

Slangekutter

Slangekutter..PNG

Jannmar

Jannmar

Hvor i Trondheim kan jeg få kjøpt gummilister for vinduer på min båt, og hvilken glass / plastglass er anbefalt å sette inn som ikke koster skjorta :)

Du får kjøpt gummilist og sprenglist hos Glassmester Larsen i Trondheim.. Der får du også laminert glass.

(Plexiglass får fort riper, og anbefales i alle fall ikke til vinduer med vindusvisker).

Jeg anbefaler på det sterkeste å ha riktig verktøy til denne jobben, ellers blir det fort mye knot og prakk.

Verktøyet du skal bruke for å få på plass sprenglisten får du på ebay.

Når du skal kutte gummilistene gir en slangekutter (Biltema) nøyaktige og rette kutt.

Glassmester Larsen.PNG

Verktøy 

Verktøy..PNG

Slangekutter..PNG

Jannmar

Jannmar

Verktøyet du skal/må bruke for å få på plass sprenglisten får du på ebay.

Glassmester Larsen.PNG

Verktøy..PNG

• Create New...