Dr Nelson Startet 2.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 2.Oktober.2018 Vet egentlig ikke forskjellen på disse to. Har vel samme spesifikasjoner og? Kan noen veilede meg her? Kan den med gul fargeetikett brukes på Suzuki DF 140? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 2.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2018 Den nederste er helsyntetisk og eneste godkjente for drev som Bravo 3 og 2. Om du kan bruke lavere spec påm en utenborsmotor aner jeg ikke. Sierra produkter er gjerne erstatnings produkter til Quiksilver, org til Mercruiser, men prisen på Sierra er høyere i nettbutikker en orginalen, så jeg handler orginalt på feks ravnsgarage. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 3.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2018 Førstefender skrev for 17 timer siden: Den nederste er helsyntetisk Normalt så betyr "syntethic blend" delsyntetisk - er olja helsyntetisk så er det "full syntethic" Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.