Lusk Startet 3.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2018 Noen som har peiling på hvor og om det kan finnes. Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 4.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2018 Det finnes noen. Har sett at Taule i Grimstad har noe stående. Jeg var akkurat på et oppdrag hos et typiske sjark verksted og de brukt Divinycell plater til å lage huset. Så laminat på begge sider. Da kan det lages akkurat som du vil ha det. Vet også at noen bruker panel prinsippet hvor det støpes laminat plater på blank form i passe stykker som limes mot en forskaling laget av lister innvendig. Så rives forskaling og platene støpes sammen innvendig. Utvendig brukes aluminium lister og fugemassen. panel bygging har jeg beskrevet i tråden i signaturen min. Lager nå badeplattform. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Knude Svart 4.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2018 Panel prinsipp. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Lusk Svart 4.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2018 Takk for svar? Det er jo flere måter å få det til på, men har tro på at det finnes en noenlunde passe form, til en slik. Eller kanskje et vrak. Sitér dette innlegget Link to post
Bruflaat Svart 4.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2018 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=113389792 Kjør på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.