Jump to content

Edit History

Arne_

Arne_

Først,

Beklager at jeg tilla deg rollen som moderator. Burde ha sjekket det før jeg postet.

Lars H. skrev 35 minutter siden:

Jeg har ikke ment å stigmatisere noen gruppe, men hva når en av to i denne diskusjonen selv definerer seg som en gruppe?

Noen mener at det er greit å flette inn et banneord i annen hver setning, og at det i tillegg er kultur,  fordi de bor nord for 67 breddegrad. Andre, som i denne tråden, fisker opp "Nordlending-kortet" når de blir konfrontert med uønsket oppførsel. Mitt poeng var at de ikke har noen rett il å representere andre enn seg selv, og i alle fall ikke meg; og Ideelt sett burde man ikke bite på agnet. Da havner man i samme bås mht. stigmatisering.

Lars H. skrev 35 minutter siden:

Om du mener mine innlegg er uintelligente, ja det må du få mene.

Det refererte kun til å tilegne mennesker egenskaper og holdninger basert på geografi, ikke til dine innlegg generelt. Har for øvrig hatt stor glede av å lese dine poster om diverse ferieturer. 

Ha en fortsatt flott helg!

Arne_

Arne_

Først,

Beklager at jeg tilla deg rollen som moderator. Burde ha sjekket det før jeg postet.

Lars H. skrev 33 minutter siden:

Jeg har ikke ment å stigmatisere noen gruppe, men hva når en av to i denne diskusjonen selv definerer seg som en gruppe?

Noen mener at det er greit å flette inn et banneord i annen hver setning, og at det i tillegg er kultur,  fordi de bor nord for 67 breddegrad. Andre, som i denne tråden, fisker opp "Nordlending-kortet" når de blir konfrontert med uønsket oppførsel. Mitt poeng var at de ikke har noen rett il å representere andre enn seg selv, og i alle fall ikke meg; og Ideelt sett burde man ikke bite på agnet. Da havner man i samme bås mht. stigmatisering.

Lars H. skrev 33 minutter siden:

Det refererte kun til handlingen "å tilegne mennesker egenskaper og holdninger basert på geografi", ikke til dine innlegg generelt. Har for øvrig hatt stor glede av å lese dine poster om diverse ferieturer. 

Arne_

Arne_

Først,

Lars H. skrev 32 minutter siden:

Lars H. skrev 32 minutter siden:

Det refererte kun til dette med å tilegne mennesker egenskaper og holdninger basert på geografi. Har for øvrig hatt stor glede av å lese dine poster om diverse ferieturer. 

Arne_

Arne_

Først,

Lars H. skrev 28 minutter siden:

Noen mener at det er greit å flette inn et banneord i annen hver setning, og at det i tillegg er kultur,  fordi de bor nord for 67 breddegrad. Andre, som i denne tråden, fisker opp "Nordlending-kortet" når de blir konfrontert med uønsket oppførsel. Mitt poeng var at de ikke har noen rett il å representere andre enn selg selv, og i alle fall ikke meg; og Ideelt sett burde man ikke bite på agnet. Da havner man i samme bås mht. stigmatisering.

Lars H. skrev 28 minutter siden:

Det refererte kun til dette med å tilegne mennesker egenskaper og holdninger basert på geografi. Har for øvrig hatt stor glede av å lese dine poster om diverse ferieturer. 

Arne_

Arne_

Først,

Lars H. skrev 15 minutter siden:

Noen mener at det er greit å flette inn et banneord i annen hver setning, og at det i tillegg er kultur,  fordi de bor nord for 67 breddegrad. Andre, som i denne tråden, fisker opp "Nordlending-kortet" når de blir konfrontert med uønsket oppførsel. Mitt poeng er bare at de ikke har noen rett il å representere andre enn selg selv, og i alle fall ikke meg; og Ideelt sett burde man ikke bite på agnet. Da havner man i samme bås.

Lars H. skrev 20 minutter siden:

• Create New...