bare lek(k)er Startet 6.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 6.Oktober.2018 3 båter er totalskadet etter brannen, som trolig er påsatt. 3 personer sett løpende fra stedet. Tragisk for de som har fått båtene ødelagt. Artikkel i Budstikka Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 6.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2018 Den ene var min :(( hvem gjør sånnt?? Og hvorfor?? Sitér dette innlegget Link to post
Gozzi Svart 6.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2018 I fjor var det noen unger som tente på gress utenfor Varner bygget, ikke langt unna.. De løp også men politiet fant de etterhvert. Slikt meningsløst skadeverk er bare utrolig trist. Håper dere alle var forsikret. Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 6.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Oktober.2018 Uffda, Jangul det var trist. Heldigvis ligger jeg på andre siden av motorveien, så har unngått det verste. Håper forsikringen dekker skadene dine. Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 6.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2018 Det er jo bare trist:( Får kontakte forsikringselskapet å høre hva utfallet blir... Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 6.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2018 Håper gjerningspersonene dekker skadene ! Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 6.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2018 Nei og nei så trist @Jangul Vet hvor glad du er i båten din så dette må føles jævlig urettferdig. Håper forsikring etc ordner opp på en grei måte, og så gjelder det og se fremover mot neste båt Bare si fra om det er noe jeg kan hjelpe deg med. Blir gjerne med å ser på ny båt om du ønsker Ellers håper jeg de som gjorde dette får seg en ordentlig smekk. Å sette fyr på båter som står tett i tett på en opplagsplass kunne fått så mye større konsekvenser enn dette. En annen ting er att de ikke kan vite sikkert om det er personer i båtene. Har selv overnattet i båten f.eks natta før utsett...... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Jangul Svart 6.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2018 Takker for det SAP:) ny båt må det bli men må litt i tenkeboksen ang pris og størrelse.Godt det ikke var folk i noen av båtene ja!!!! Tenkte faktisk på å overnatte...så gir gjerne de som gjorde dette den smekken selv! Kommer nok til å spørre om hjelp til kjøp av neste båt SAP :) Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 7.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2018 Flott at moderator fjernet noen av innleggene her. Lykke til med ev. ny båt. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 7.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2018 Martine29f skrev for 2 timer siden: Flott at moderator fjernet noen av innleggene her. Lykke til med ev. ny båt. Enig med deg der. Båtbrann på opplagsplassen er min største skrekk. Båtene står tett og kan ikke dyttes bort slik man kan om de ligger på sjøen. Håper ting ordnes forsikringsmessig og lykke til i jakt på ny båt. Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Tom Rør Svart 7.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2018 (redigert) Dette var bare tragisk. Håper dere som fikk båten brent opp får dekket skadene, og at de som gjorde det blir straffet. De kan umulig ha skjønt hvor ille dette kunne gått? Redigert 7.Oktober.2018 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.