RGH Startet 7.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 7.Oktober.2018 Har en 2003 Yamaha F50 på en Yamarin 4730. Nå virker ikke Tach kombi instrumentet.Det er helt svart og virker ikke på noen av målingene. Dette har skjedd en gang før men så har det virket igjen frem til nå. Noen som har tips hva det kan være eller hva jeg må sjekke? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 7.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2018 Begynn med å sjekke pluggene på instrumentet og på motoren, spray med WD50 eller CRC6-66, eller tilsvarende. Koble pluggene av - spray - sett de tilbake - test. :-) Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
RGH Svart 7.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2018 Da har jeg sjekket kontakter bak instrument og bal i motor. sprayet med elektro rens og satt sammen igjen. Enda er instrument helt svart. Merkelig, noe annet jeg kan feilsøke eller måle? kan det være instrumentet? Sitér dette innlegget Link to post
RGH Svart 7.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2018 Tok et.bilde av instrument. Ser litt merkelig ut i display. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 8.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2018 Overflata på LED displayet burde vært jevn farge, ser nesten ut som varmgang. Det kan jo hende at instrumentet har tatt kvelden. Min tidligere vurdering var basert på at virket etter at det har vær dødt. Da har jeg dessverre ikke andre gode råd en å høre med en Yamaha leverandør... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
RGH Svart 8.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2018 Du har sikkert rett i det. Da sjekket jeg opp i en ny sak eller ser etter noe brukt. Takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.