Helios Startet 9.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 9.Oktober.2018 Har nettop kjøpt en bavaria 37 sport. Jeg sliter med å finne tankmåler i displayet på båten. Noen som har tips til hvor i menyen jeg finner det ? Sitér dette innlegget Link to post
Prolimit Svart 9.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2018 Hvilken type motorisering har du? Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
Sequoia Svart 9.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2018 scand saltnes skrev for 1 time siden: Har nettop kjøpt en bavaria 37 sport. Off topic og av ren nysgjerrighet, kjøpte du den HTen som var til salg i Larvik? Sitér dette innlegget Link to post
Helios Svart 9.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2018 Har 2 × 260 vp d4 motorisering Sitér dette innlegget Link to post
Helios Svart 9.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2018 Ja HT som lå i Brevik Sitér dette innlegget Link to post
Helios Svart 9.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2018 Prolimit skrev for 1 time siden: Hvilken type motorisering har du? Har 2×260 vp d4 motorisering Sitér dette innlegget Link to post
Prolimit Svart 9.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2018 Om du har de runde instrumentene kan du bla deg nedover for å se ulike verdier. Dukker det opp en hånd som peker til høyre kan du trykke på det runde hjulet for å komme inn i under menyen. Husker ikke helt hvor du finner det. Akkurat kjøpt jeg også. Har du manualen til motorene står det der. Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
Helios Svart 9.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2018 Prolimit skrev 5 minutter siden: Om du har de runde instrumentene kan du bla deg nedover for å se ulike verdier. Dukker det opp en hånd som peker til høyre kan du trykke på det runde hjulet for å komme inn i under menyen. Husker ikke helt hvor du finner det. Akkurat kjøpt jeg også. Har du manualen til motorene står det der. Takk for det da prøver jeg meg frem der. Gratulerer med ny båt forresten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.